Monday, November 8, 2010

Genting


ARKIB : 30/10/2010

i-Percutian di Resorts World Genting


I-Percutian bakal memudahkan anda untuk menempah dan membuat pembayaran sebelum percutian ke Resorts World Genting dan Awana Resort.

JIKA anda merancang untuk bercuti ke Resorts World Genting dan Awana Resort, kini perancangan tersebut

boleh dilakukan dengan lebih mudah melalui tempahan secara online di talian rasmi pusat peranginan i-Percutian.

Pengunjung boleh melakukan tempahan dengan lebih mudah, laju dan cekap sama ada untuk penginapan semalaman mahupun trip pelancongan.

Dengan i-Percutian anda boleh memenuhi kehendak dan keperluan mengikut perancangan kewangan serta membenarkan pengunjung melihat kadar harga terbaik.

Pengunjung hanya perlu memilih tarikh daftar masuk untuk hotel dan bilik. Terdapat pelbagai pilihan penginapan hotel yang disediakan dalam talian termasuk rangkaian Awana Resort bagi memenuhi keperluan saiz dan bajet kumpulan anda.

Jika anda merancang untuk bercuti bersama keluarga, Resort World Genting merupakan pilihan yang ideal dengan kemudahan bilik mewah yang selesa di Hotel Theme Park.

Antara pilihan alternatif lain, anda juga boleh memilih untuk mendaftar masuk ke Hotel First World yang menyediakan kemudahan pusat membeli-belah dan pusat hiburan.

Selepas menempah bilik, anda boleh menambahkan pilihan menyaksikan konsert ataupun pertunjukan seperti silap mata, tarian dan pelbagai jenis hiburan yang menyeronokkan di Genting Theme Park.

Di masa akan datang, lebih banyak tempahan boleh dilakukan secara online untuk memudahkan pengunjung merancang, menempah dan membuat pembayaran sebelum percutian.

Selain itu, pelanggan-pelanggan bakal dibawa ke hadapan melalui perkhidmatan mesra pengguna bercirikan berbilang bahasa.

Oleh itu, rancanglah percutian anda melalui i-Percutian untuk menikmati kadar terbaik yang ditawarkan untuk bilik, tiket pertunjukan dan taman tema.

Sila layari laman web Resorts World Genting pada www.rwgenting.com dan klik pada i-Percutian untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment