Monday, November 8, 2010

Kelab Med


ARKIB : 06/11/2010

Riang bersama anak


Destinasi percutian yang dipenuhi dengan aktiviti kekeluargaan.

PERCUTIAN di Club Med sememangnya destinasi yang diimpikan oleh setiap keluarga. Kerana ini peluang menikmati keindahan resort tepi pantai yang menjanjikan seribu satu ketenangan.

Terpisah jauh di celah-celah hutan rimba, resort rangkaian percutian terkemuka Perancis di Pantai Cherating, Pahang itu menawarkan keistimewaan yang sama untuk setiap tetamu kecilnya.

Di Club Med, percutian ibu bapa yang membawa anak-anak diberikan jaminan peribadi sama seperti percutian bulan madu melalui khidmat penjagaan mengikut kanak-kanak.

Dibahagikan mengikut usia, Petit Club disediakan untuk yang berusia dua hingga tiga tahun, Mini Club Med untuk empat hingga 10 tahun manakala Club Med Passworld untuk remaja.

Bagi kanak-kanak, setibanya di Club Med, pengalaman yang menanti cukup mengasyikkan. Bukan sahaja berpeluang untuk bersuai kenal dengan kawan-kawan baru yang datang dari seluruh dunia malah mengikuti pelbagai aktiviti yang diatur dengan baik.

Permainan imaginasi di kolam renang, bergayut di buai trapez atau meloncat setinggi zirafah tanpa rasa takut adalah antara aktivitnya. Semua aktiviti dikendalikan di bawah pengawasan kakitangan Club Med berpengalaman yang dikenali dengan gelaran mesra G.O (Gracious Organisers).

Bagi yang mempunyai bayi berusia 23 bulan ke bawah, resort menyediakan kemudahan penjagaan bayi seperti katil anak dan alat memanaskan makanan untuk memastikan mereka juga menikmati percutian yang selesa.

Ia merupakan sebahagian daripada konsep all-inclusive yang bermaksud tiada kos tambahan atau tersembunyi dikenakan untuk makanan, minuman, aktiviti dan hiburan. Dengan kelebihan itu, percutian mampu dinikmati sepuas-puasnya tanpa kerisauan pada caj tambahan.

Tidak cukup dengan konsep all-inclusive, percutian di Club Med kini bertambah bernilai kerana kanak-kanak berusia dua hingga 11 tahun berpeluang untuk bercuti bersama ibu bapa secara percuma melalui promosi Free Kids Stay!.

Tawaran istimewa itu kini boleh dinikmati dengan membuat tempahan sehingga 30 November di Club Med Cherating atau di Pulau Bintan, Bali dan Phuket.

Promosi minimum empat hari tiga malam bersama seorang kanak-kanak bagi setiap tempahan dewasa itu bermula 1 November hingga 30 April 2011.Peluang percutian di Club Med yang memberikan penjimatan untuk ahli keluarga itu boleh diperoleh dari laman www.clubmed.com.my atau hubungi 03-2161 4599.

No comments:

Post a Comment